ANALISIS FAKTOR-FAKTOR YANG MEMPENGARUHI KEPUTUSAN KONSUMEN UNTUK MEMBELI PADA KOPERASI MADINAH DI CANGKRING JENGGAWAH-JEMBER

SOLEHAN, Solehan (2007) ANALISIS FAKTOR-FAKTOR YANG MEMPENGARUHI KEPUTUSAN KONSUMEN UNTUK MEMBELI PADA KOPERASI MADINAH DI CANGKRING JENGGAWAH-JEMBER. Undergraduate thesis, UNIVERSITAS MUHAMMADIYAH JEMBER.

[img] Text
SOLEHANkomp.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (9MB)
Item Type: Thesis (Undergraduate)
Subjects: 300 Social Science > 330 Economics
600 Technology and Applied Science > 650 Business > 658 General Management
Department: S1 Manajemen
Depositing User: wiliamarta oktaviana
Contributors:
ContributionContributor NameNIDN/NIDK
UNSPECIFIEDSUMOWO, Senonidn
Date Deposited: 27 Jul 2023 03:05
Last Modified: 27 Jul 2023 03:05
URI: http://repository.unmuhjember.ac.id/id/eprint/18182

Actions (login required)

View Item View Item