FAKTOR-FAKTOR YANG MEMPENGARUHI PERILAKU KONSUMEN DALAM PENGAMBILAN KEPUTUSAN PEMBELIAN PRODUK TOYOTA KIJANG INNOVA PADA (PT.HADJI KALLA CABANG KENDARI)



Andriani, Nina (2012) FAKTOR-FAKTOR YANG MEMPENGARUHI PERILAKU KONSUMEN DALAM PENGAMBILAN KEPUTUSAN PEMBELIAN PRODUK TOYOTA KIJANG INNOVA PADA (PT.HADJI KALLA CABANG KENDARI). Undergraduate thesis, UNIVERSITAS MUHAMMADIYAH JEMBER.

[thumbnail of 2012 NINA ANDRIANI 04141046.pdf] Text
2012 NINA ANDRIANI 04141046.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (16MB) | Request a copy

Abstract

-

Contribution
Nama Dosen Pembimbing
NIDN/NIDK
Dosen Pembimbing
Muljono, Agung
nidn#
Dosen Pembimbing
Sumowo, Seno
nidn#

Item Type: Thesis (Undergraduate)
Keywords/Kata Kunci: -
Subjects: 600 Technology and Applied Science > 650 Business > 658 General Management
Divisions: Faculty of Economics > Department of Management (S1)
Depositing User: Rudi Setiawan | rudi01755@gmail.com
Date Deposited: 11 Sep 2025 02:19
Last Modified: 11 Sep 2025 02:19
URI: http://repository.unmuhjember.ac.id/id/eprint/28188

Actions (login required)

View Item View Item